Alla inlägg den 19 september 2011

Av Maria - 19 september 2011 20:01

Jag sitter här framför spisen och värmer mig och tänker på saker. Hur kan någonting som varit så bra, bara under några dagar gå till en stor katastrof. Och som kommer att vara helt skit i flera månader. Hur ska man orka klara av det igen?! Tänk om det aldrig blir bra igen? Va ska man göra då?
Nejj ushh, kan int ens tänka på saken. Jag hoppas att allting blir bra snart.. och vad snart e vet man int.
Kommer säkert bli en till skitjul.. fast de e jättelänge tills det. Men ja vet redan det. 
Undrar hur saker och ting kommer att se ut om ett år. Saker ändras så mycket på ett år. Och man förtränger saker som är dåliga. Så dom minns man int av någo mycket. Eller man försöker att inte minnas.
  Undrar va som sku hända om allting mitt i allt inte sku fungera. Inge internet, inga telefoner.. Ingenting. Man sku int få nå elektiricitet. Vad sku då hända? Sku vi alla dö? Jag tror int människor riktigt ha tänkt på den situationen. Troligen kommer vi aldrig att hamna i en sådan situation.
Ähh.. nu ska jag sluta grubbla en stund. Och kanske snart fa och sova.. nog för att de e ganska tidigt. Men de e alltid nice att sova <3 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards