Alla inlägg den 5 september 2011

Av Maria - 5 september 2011 20:55

Vi gick med Ida från mig till henne. Det tog ungefär en timme fast de vanligtvis tar ca 20 minuter. Men det var för att vi gick jättelångsamt och prata en massa.
Sen hjälpte jag Ida med finska läxan. Fast ja har ingen aning om det blev rätt. Efter de sku ja gå hem... Satt på mp3-spelaren och gick en bit.. Sen kom låten Jasper Forks - River Flows In You och jag börjar springa. Springer med full fart hela vägen hem. Säkert 1,5-2 km. Och under den tiden försvann precis allt som ja hadd i min hjärna. Alla problem, allting! De va så skönt! Tror de får bli min hobby eller nå.
Skulle aldrig ha gjort dehä om jag int hade lyssnat på musik. Älskar musik, skulle inte kunna leva utan det.

Av Maria - 5 september 2011 17:47


Joo... denhä låten ha Ida och jag jumittaa idag. 
Skoldagen gick snabbt förbi när vi hadd så dirty humor. Och denhä låten förklarar ganska bra vilket humor vi har haft... But we didn't have any men :/ Och gårdagskvällen misslyckades. 
Nu sku Ida och jag måsta öva på matte.. å sen skriv nån dum artikel ti moddan.. får se hur de går. Vi skriver om klackar :) Ganska intressant ämne. Har faktist lärt mig många nya saker som jag inte visste förr :O :) 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards