Alla inlägg den 7 september 2011

Av Maria - 7 september 2011 18:13

Ja hadd tänkt städa å tvätta nå kläder... å så när man går ner ti tvättmaskinen å ska tömma den.. Så ha den på någo sätt gått sönder -.- fint!
AAARRRGGHH!!! 

Av Maria - 7 september 2011 16:37

När jag kom hem från skolan idag visste jag int vad jag skulle göra. Så ja ringde farsan å fråga vad han höll på med. Han var hemma hos sig och lagade mat. Så ja bestämde mig att fara till Solf där han bor. Det kändes som att resan dit tog extra länge. Men de berodde nog på att först tänkt man nästan bli påkörd av nån dum gammal gubbe i en paketbil i rundellen -.- han tänkt fa ut fast han såg att jag var i rundellen -.- sen måsta man köra bakom en av bilskolornas bilar i säkert 10 km. Tänk sen då man själv sitter där bakom ratten. Jag hoppas ja aldrig kommer att vara som di som man ser när man kör i stan. När dom e så osäkra. Som tur så ha jag nu redan kört över ett år med mopo. Så tror int de kommer att vara så svårt att köra bil sen. Jag vill redan köra bil. Men får ännu vänta i ett år innan man får börja övningsköra.

   Nu ska jag troligen snart börja röra mig tillbaka till Vasa. Och kanske städa färdigt mitt rum. Bara man sku få städhumör så går de nog.
  Imorgon har vi håltimme vid lunch. Då ska kanske Ida och jag och kanske nån annan fa ti stan och äta. Hoppas man får money av farsan xD

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards