Alla inlägg den 11 september 2011

Av Maria - 11 september 2011 17:03

I fredas så var jag först me Emma. Sen 19:30 for jag till min storebror Timo. Di flesta av Timos kompisar var redan där. Di hadd champagne och vi "fira" att NHL12 hadd komi ut och att vi hadd fått vår fina NHL statistik som Carlos gjort och är helt huippu :D 
Själv vann jag också flera matcher :) och har lärt mig att göra mål på sånt sätt ja int kuna förr. De e nice :) Vi for å sova kl.04:00 sen vakna jag av att Timos telefon ringd. Han hadd på väckarklocka -.- glömt stänga av den. Så vi steg upp kl.09:30 då hadd den ringt 3 gånger.. Carlos, Sukka ock jag hade sovit över. Vi drack kaffe å sen så börja vi spela igen. Senare kom Dennis också å spela. Sen på kvällen satt jag, Sukka och Carlos på trappan och lyssna på nå helt weird musik.. sen dansa vi å xD De va ganska kul xD VI for å sova nångång 3.. å vakna sen 12 (timo hadd igen glömt stänga av väckarklockan så den väckt igen klockan 9 -.-) Vi drack kaffe och spela sen lite NHL12.. och sen nångång så sku man böri röra sig hemåt.. Å så starta int min mopo -.- bensinen va slut.. så ja fick gå hem 3 km vilket kändes som 10 km.
Nu så slöar jag här i min säng och orkar int röra mig någonstans.. Å imorgon får man då gå ti skolan.. ushh fyy 

Känns lite sådä för tillfälle. 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards