Alla inlägg den 18 september 2011

Av Maria - 18 september 2011 19:22

Att fara till villan med mamma och hennes två tvillingsystrar var ett stort misstag. Dom och jag har ingenting gemensamt. Di tänker på ett helt annat sätt en jag och om man säger någo di int gillar så blir di arga direkt och tittar skitigt på en. Mamma va också helt onödigt störande... Påverkas av sina dumma systrar -.-
Di va helt som om int ja va där. Så ja va bestämd mig för att hålla mig undan hela tiden. Satt uppe på övre våningen där vi sover. Satt där på min säng och titta på Jericho. En serie jag hade på datorn. For och sova kl.23 Och vakna klockan 11. Sov i 12 timmar vilket va skönt.
Men ja log inte en ända gång under hela helgen. Eller joo, när jag gjorde en dum grimas och fota de så fick ja skratta åt mig själv. Jeijj va kul.  
Nå nu vet man i alla fall att man inte ska fara till villan med mamma och hennes systrar. Tänker bara fara till villan om ja har nån kompis med eller om min bror e med och hans kompisar. Int annars.

Har en labbrapport som ska vara färdig imorgon.. har 1/3 kvar av den. Sku väl måsta göra den färdig nångång också... men de blir väl först om några timmar... om ja orkar.. annars får ja gö de på morgonen..
  Eftersom jag hade tråkigt på villan så tog ja några foton.. så här e några av dom.                      Sen rita ja å någo samtidigt som jag såg på Jericho....   Hadd med mig alla skolböcker men gjorde i alla fall inga läxor xD  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards