Alla inlägg den 8 september 2011

Av Maria - 8 september 2011 20:30

Nej!! Nu har jag blivit beroende av dig igen! Nejj,nejj nejj!!! Int IGEN!! 
Why are you doing this to me??!!
Jag vill int att de ska bli som sist. Därför ska jag försöka att ta ett litet avstånd från dig nu. Nog för att ja vet att de int kommer att funka :S men man kan ju allti hoppas. Och kanske int direkt börja chatta me dig när du loggar in på msn eller facebook. Men ja har ju allti så myki ti berätta ti dig. Jag vill att du ska veta allt fast du säkert int bryr dig. Jag är ju så ung. Ibland behandlar du mig som en 16 åring och ibland som en 20 åring. Vad ska jag tro?
Du sku verkligen kunna bestämma dig. Lära älska de som bryr sig om dig och int dem som int bryr sig om dig. Men va ska ja säga.. ja sku också måsta lära mig det. Men de sku betyda att jag inte älskade dig. Och de vill ja int. Så ja får fortsätta vara dum och fortsätta önska att du ska ändra på dig. Bli modigare. För du är ju så feg.
Sex månader utan att ha kuna prata med dig var jobbigt. Och jag hoppas det aldrig händer igen. Det har varit skönt att kunna prata med dig igen för jag kan prata om precis vad som helst med dig och jag hoppas det aldrig kommer att ändras.

Av Maria - 8 september 2011 14:39

Hadd håltimme idag vid lunchen. Så Ida och jag for först till stan. Sen for vi till nå ställe å åt pannkaka :) Fö vi hadd nån äckli grissås med senap i skolan. Vilket inte såg ätbart ut. 
Vi fick ut minitestena i matte. Fick faktist mer än vad jag hade trott. Och fick t.o.m ett poäng i den uppgiften som jag hadd klotta över xD hadd annars nog räkna rätt.. men hadd glömt ett minustecken -.- just så. 

   

På franskan fick vi en massa uppgifter att göra tills tisdag. Efter skolan for jag till Gigantti (a.k.a. El Giganten). Köpt ett par hörlurar och ville köpa NHL12. Men de kosta 50€ så fick låta bli. 


Har haft tråkigt på vissa timmar.. så då ha ja sutti å rita.  Sometimes it feels like that.

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards