Alla inlägg under januari 2012

Av Maria - 28 januari 2012 18:37

Farsan förd mig ti stan.. släppt av mig vid min bror.. 

Di spela NHL12.. ja laga på min moddaportfölj... sen händ int nå myki.. De va ganska tråkigt.. så ja for ti Fau.. ha nu vari här ganska länge :)  Vi ska fa på bio 20:30.. Moneyball.... Ida, ja läst först Monkeyball ^^ så ja tyckt de va jättekul :D 
först nån timme senare så sa Fau att de va Moneyball ^^

Seaman's Shot... xD


SCARY..

 "I know you think you'd never be mine
Well that's okay, baby, I don't mind
That shy smile's sweet, that's a fact
Go ahead, I don't mind the act"

Av Maria - 28 januari 2012 11:42

Igår somna ja visst tidigt ^^ så ha sovi 14 timmar... :O
Igår hadd ja visst också fått två meddelanden, som jag såg idag... hups

Det ena va att en typ fråga om ja sku komma å spela NHL12 ti min brors place så att han sku få vinna mig ^^
I don't get it :O Why do you want me to join you? :OO It's werid... but nice ^^

     De andra meddelande va någo onödigt ^^


Nice låt... :)

Av Maria - 27 januari 2012 20:36

E hos farsan. Ska säkert hem imorgon.. På tisdag börjar provveckan :S med matteprov, och denhä veckan ha int vi haft vår riktiga lärare så man ha ju int lärt sig någo :S och int orka koncentrera sig på timmarna heller så de hjälper ju int myki..


Vi va å åt till Söderfjärdens restaurang. Jag åt en jättegod hamburgare med franskisar :D

Just nu har ja jättetråkigt. Och min vänstra handled är jättesjuk :S så de e int kiva :(

Denhä helgen MÅST jag göra min moddaportfölj.. ska väl nog gå, de måst! annars får man int den kursen... eller så får man väl en 4:a. Ja ska nog klara det :)


Nu ska ja fa å si på tv, tror ja. Fö de finns int nå annat ti gö här heller.

Go'natt människor...


57 channels and nothing's on

Av Maria - 23 januari 2012 21:36

afraid of losing my brothers...

Av Maria - 23 januari 2012 19:30

Såg just på The Notebook.. andra gången ja ser den.. andra gången ja gråter till den.. Världens bästa love story that's for sure :)


Egentligen borde man väl gör någo annat.. men Ryan Gosling e ju så heeeeet!!

Nu ska jag försöka göra läxor.... *hmpf*

Av Maria - 22 januari 2012 13:24

De kändes som om ja halvsov hela natten... Ja ha nog sovi i något tillfälle fö ja kommer ihåg att ja drömd en obehaglig dröm.. och trodde först den va sann, men vakna sen som tur :)


Dendä obehagliga drömmen ja hadd fö nån natt sen gick i uppfyllelse... Int kiva... De va int rikti som i drömmen.. men ändå på samma sätt... Okej, nu flummar jag ^^


Mina axlar e jättesjuka.. ja har ingen aning varför.

Nu e ja hos Fau.. ha vari här sen halv elva (:


Foto från Iso-Syöte när vi va där på lägerskola på 8:an ^^

   


Haha.. vi spelar biljard ^^ 

 

Lilla Emma och Ida


 

Åka pulkka ner för en slalombacke e kul :D

 

Åså faller man ju av pulkkan också ^^

 

Av Maria - 21 januari 2012 19:56

Ohh shit.. my heart is beating sooo fast.... and im gonna meet you :O 

Av Maria - 20 januari 2012 20:00

I feel like I'm dying.. You're killing me. With everything you say. I wanna cry.. but I think I will wait a while..

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards