Alla inlägg den 6 september 2011

Av Maria - 6 september 2011 21:47

Fick lust att städa mitt rum.. nu är 3/4 av rummet städat.. gick igenom min bokhylla. Där hitta jag en massa gamla häften från lågstadie.. I ett så sku man allti skriva va man hade gjort över helgen. Så på ett ställe stod det såhär: Roope och Valtteri har sovit över. Då spela vi ett spel. Då sköt jag av huvudet på människor"
    Alltså va fint skrivet xD  Och joo.. en ha då spela GTA Vice City när man varit 9 år. Hitta en massa andra roliga saker i det där häftet också.. men orkar int skriva upp di.
   Nu har jag den råddigaste fjärdedelen kvar att städa.. men de får man spara tills imorgon.
 Go'natt människor! 

Av Maria - 6 september 2011 17:16

Fick ut franskaprovena idag. Fick 8,5. helt okej :) Sen hadd vi också minitest i långmatte.. vilket gick helt skit... Så ja flippa  på vissa uppgifter.. Ska sen laga in ett foto av testet hur de såg ut efter att ja hadd försökt räkna xD Väldigt fint ;)

Ida kom till mig igen efter skolan. Vi sku gö en artikel till moddan.. men de ända vi gjorde var att vi tog foton på en massa skor. Eftersom vi skrev om klackar.
Sen fick int vi fotona skickade å de blev helt ööö -.- så Ida tog med hela minnet med alla mina foton. Jag får se hur de har blivit imorgon :) Men Ida är duktigt på sådantdär så de blir nog bra :D
 
På fredag kommer NHL12 ut :) Då ska ja fa ti min storebror Timo och spela de med honom och hans kompisar, Dennis, Carlos, Tomi, Sukka och kanske Joni från tammerfors :) det ska bli kul :D  
   


På facebook: 
On This Day In 2010:
Helt myki man kuna ha sådä roligt :DDD

Jaa-a, de är myki minnen. Sånt som jag aldrig kommer att glömma :)
Och ett år har gått sååå snabbt :S  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards