Alla inlägg under oktober 2011

Av Maria - 31 oktober 2011 19:26

Jaa-a.. Nu ska jag och Carlos göra något galet. Trodde aldrig att jag skulle göra det. Fast de va en av mina drömmar när ja gick i 4:an... Vi ska fa å sjunga ti Idols :O Random...
Jag har ingen aning va ja ska sjunga.. De vet int Carlos heller ännu.. Men vi får ju se hur de går :)


Några bra låtar... men.. ehh..

Av Maria - 26 oktober 2011 19:23

FAIL... ja försovd mig... Emma ringd då vår lektion sku börja... fick lite brottom. De tog ca 17 minuter fö mig att klä på mig och cykla till skolan. Som tur så hadd människorna börja me nå grupparbete. Så läraren tog int de så hårt :) 

När ja kom hem så va min bror hemma :O Blev överraskad :) men de va nice :D

Sen ha ja int gjort så jättemyki.. sku kuna öva på lite franska.

Av Maria - 25 oktober 2011 17:48

Skoldagen va tråkig.... fast Ida och jag hade ganska roligt när vi hadd matte...
Sen förd ja mopon till Solf... de va iskallt att köra.
Sen for vi tibax ti stan. Vi va ti min bror med farsans dator fö den fungera int... så när vi for därifrån kom min brors en kompis dit. När han såg mig fick han ett stort leende på läpparna :D xD
Vi for och hälsa på min andra storebror också....
Och nu är jag äntligen hemma.. Fast ja har en massa läxor :S Måst skriva en essä tills imorgon, öva ti nån presentation om renässansen, jättekul. Så har vi kanske föhör i historia också... I'm gonna be a dead chicken :P


Av Maria - 24 oktober 2011 23:02

Jaa-a, nu får man vänta å sii... antingen så ändras mitt liv totalt eller så fortsätter de vara lika tråkigt.


Har skola imorgon kl.8:15 å ja e int alls trött... kanske för att man vakna 12:45 :P
Idag har ja vari hela dan me Emma :) Vi ha sett på Kill Bill :) Sen ha vi äti en massa gott :D 

Och imorgon kommer ja att måsta föra mopon till Solf... Och så får man hoppas att pappa fixar min cykel så ja int behöver gå till skolan på onsdag.. jag hatar att gå så :P Och så gav ja tillbaka cykeln ja lånade av min bror tillbaka till  honom.. 
  

Av Maria - 24 oktober 2011 12:00

Världens finaste låt! Det finns int så myki att säga.. Vakna just å denhä e helt huippu :D
http://www.youtube.com/watch?v=7wfYIMyS_dI&ob=av2e 

Av Maria - 23 oktober 2011 21:02

Igår vann jag min bror 5-4 i NHL12 :D  Och så dansa ja en massa me Sukka att ja har sjukt i varje muskel xD Men kul hade vi :D För hem kl.22


Idag så har ja varit med Emma hela dagen. Först for vi till stan å sen for vi ti mig. Fick min mopo fixad igår så nu e den i skick :D
De som e sad me denhä dagen är vi måsta ha begravning. Vi hitta vår kära lilla Nisse ute på gården. Stendöd. Säkert fått någo gift i sig :( han var bara 5 månader gammal. R.I.P Nisse! <3

Denhä ha ja jumittaa hela dan...

 

Av Maria - 22 oktober 2011 09:38

Now I've done it again. So fucking stupid of me.. And now you're acting like a jerk. Sometimes I just hate you. You're driving me crazy. 

I don't know what you are thinking and you don't show what you're thinking so I can't read you in any way!

Cause first you're really cute and then you are a jerk. 


Nå höstlovet börja i torsdas. Då var jag med Emma hela dan på stan. Sen såg vi Abduction. Den va jättebra :) Sen for ja ti Emma å sova :) Vi hadd jättekul. Som allti.

På fredag när ja sku hem så måsta jag gå. 5 km i högklackade skor. Men som tur så ringd pappa å rädda mig från de. Så han kom efter mig.

Sen senare på kvällen så for ja till min bror. Är ännu här. Spelar NHL12. Vann nästan min bror igår. Sku ha vunni om int ja sku ha gjort ett dumt självmål när de va 30 sekunder kvar av tredje perioden. -.- Blev lite störd.. Fö då for de på jatkoaika å han fick först ett mål.

Av Maria - 18 oktober 2011 18:35

Såhä sir man då ut... (DON'T LOOK AT THE BACKGROUND! MY MESSY ROOM XD)

Emma kommer efter mig om ca 30 min. Då bär de av ti första konvent dehä åre :D


 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards