Alla inlägg den 16 september 2011

Av Maria - 16 september 2011 20:33

Så e de fredag igen och de som är konstigt är att de kändes som om de var fredag igår. Hmm.. något som gått fel? :O Förr vänta man allti på att de sku bli fredag. Å nu sku man kuna ha fredag först om några dagar..
 Idag var ja först i skolan.. sen for ja till min storebror. Spela  NHL12 med honom, Joni och Sukka. Tänkt nästan vinna min bror... men sen  gick de ändå helt kakka fast ja hadd 3-1 vid ett tillfälle... Men sen kom Sukka och distrahera mig så att ja int kuna spela ordentligt ;)

Sen for jag till Emma :) Vi lyssna på musik, prata och såg på tv.
När jag kom hem så fråga mamma om vi sku fa ti villan imorgon å va där en natt. Tänkt först att joo.. men sen nää.. men så bestämd ja mig för att de ändå kanske sku va nice ti fa dit.
Här kommer nå bilder från när vi ha vari ti villan dehä året.
   
 Från när Fau och jag var ensamma på villan en vecka :)
Sen tog vi int nå foton från när jag,Fau, Emma och Ida var till villan ensamma några nätter :/
Men var fram och tibax ti villan på villaavslutningen så då tog jag några foton :)
     

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards