Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av Maria - 2 oktober 2011 16:41

Vi for efter Emma nångång sex tiden. Sen så förd vi hem min bror och hans kompis. Och sen for vi till Solf.

Sen nångång nio tiden så for vi till Söderfjärdens restaurang fö di sku ha nån tillställning där... Och vi hadd tänkt att vi sku få nå föda där men nää-ä. Di hadd sluta me de fö kvällen -.- 

Så Emma och jag gick tillbaka hem. Och där så tänkt vi börja steka nå biffar å så ringer min telefon. Min brors kompis ringer. Han hadd tråkigt fö min bror hadd slockna. Så då prata vi me han i ca en halv timme... Sen börja ja laga mat åt oss. Så vi fick vår föda nångång halv tolv tiden. Men de blev nog helt gott...
Sen så drack vi å nå red bull.... så då blev vi pigga... Farsans kompis kom hem nångång efter ett... Emma och jag for då upp ti andra våningen där vi hade luftmadrassen vi hade blåst upp med våra starka lungor ;). Så låg vi där å prata tills klockan va fem å då bestämd vi oss för att sova. Och farsan kom hem där nångång fyra tiden... Fint.
Men vi hade iaf jättekul :) å så vakna vi klockan tolv. Och så ha vi bara chilla efter de. Nu e man tillbaka i Vasa och ska väl försöka öva till franskaprovet man har på tisdag. Imorgon har man ingen skola :D Så då e de ledigt :D

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards