Alla inlägg den 1 oktober 2011

Av Maria - 1 oktober 2011 14:09

Now my lovely big brother is home :) Though he is leaving in the evening and then i dont know when I will see him again.
Men idag så ska ja nu va här hemma en stund. Sen kommer pappa efter mig och vi ska fa efter Emma :D Och så ska vi fa ti Solf... jeijj... Men de ska nog bli kul :D Eftersom Emma e med :DD
Vi ska ha skitkul!! :D
Förlora just hårt mot min brors kompis i NHL11... men de går int att spela de då man ha spela NHL12. NHL11 e såååå trööögt. Passningar å allt e skit... Så ja förlora 11-1. Nog för att int ja försökt ordentligt men :D Proud loser! ;D
 

 

Av Maria - 1 oktober 2011 02:40

Fanny och jag for och sova nångång halv tolv.... somna för en gångs skull utan musik. Sover som en stock ända tills min telefon ringer när klockan är 3 mitt i natten... Min storebrors kompis ringer -.- Han hadd tappa bort min bror. Och undra hur man kunde väcka honom om han sov inne i sin lägenhet. Sen laga han av efter att vi hadd prata i 3 minuter.(Sådä fint så va min mamma ännu vaken så hon fråga vem som ringer denhä tiden på natten... int kuna ja ju svara på de -.-)
Och så sa han att han ringer om han int får honom väckt. Så om kanske 5 minuter så ringer han ingen. Å då pratar vi i ca 9 minuter. Och han bestämd sig för att fara hem. Fint...Med cykel... Skicka honom ett meddelande att han sku skicka mig ett meddelande då han va hemma så att ja veta att han va safetly home. Nog för att ja tror att han int kommer att ha sett mitt meddelande utan slocknar direkt på sängen. Men han kan iaf int säga att ja int brydd mig. Ska försöka hålla mig vaken ännu i 15 minuter och om han int ännu då ha svara så tänker ja börja sova. För då borda han nog vara hemma eller nån annanstans.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards