Alla inlägg den 17 december 2011

Av Maria - 17 december 2011 00:01

Du heter: Maria

Smeknamn: Marss, Marsu, Ramires...

Låt som när du är ledsen sörjer till:  ja vet int.. de finns en massa låtar

Beroende av: Musik

Vad tror folk om dig?: 

Stämmer det? 

Vad får du oftast komplimanger för? Mitt stora leende

Hur imponerar man på dig? Om man e sig själv.

Brukar du skratta för dig själv? Joo...

Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "Har du tuggummi?"

Var bor du? Finland

Trivs du där? Joo... fast de sku va nice ti fara till t.ex England ^^

Hur svarar du i mobilen? Hej... hej.. (eftersom ingen vanligtvis hör mitt första "hej") och i hemtelefonen svara man Klemets :P

Vem ringde du senast? Sandra

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Hon sa att hon stod vid busshållplatsen.

Antal timmar sömn inatt: 9

Sov du ensam: Nope.. sov över hos Fau

Brukar du komma i tid: Alltid.. hatar att komma sent

Hur känner du dig nu: Lite ledsen kanske.

Vanligaste färg på dina kläder: svart och grå.. 

Vad tycker du om fötter: Int min favoritdel på kroppen ^^

Vad saknar du: 

Hade du en bra kväll igår: Den va helt okej.. spela gitarr och sjöng lite..

Favorit dryck på morgonen: Mjölk

När brukar du oftast gå och lägga dig: Mellan 23 och 2

Är du blyg? Nope..

Sysslar du med någon idrott: Nope.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Egentligen så joo.. fö de hände fö mina föräldrar å di ha väl vari gifta nu i över 30 år..

Vad skulle du göra om du vore det andra könet för en dag: Runka ;) nånää... int vet ja ^^

Är du nöjd med ditt liv: Haft myki motgångar.. men de e ju ändå ett liv.. så joo

Är du bortskämd: Av mina bröder och farsa nog lite.. 

Vad gör du i morgon: Ska på julfest ti skolan och sedan vara med Emma.

Vad är det värsta du vet? När människor ljuger och utnyttjar andra. 

Har du bra vänner och äkta vänskap? Jag tycker det. 

Vad är det finaste du fått? ja vet int..

En speciell dag du minns: De finns ju många..

Du samlar på: klackskor kanske ^^ och väskor

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Nån av mina käraste kompisar.. Kanske Fau,Ida eller Emma.

När grät du senast: Idag.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Fara till England... köpa skor..

Vill du gifta dig: Joo

Vill du ha barn: Joo.. kanske tre stycken

Är du musikalisk? Spelar piano och tycker om att sjunga.. och ska lära mig spela mera gitarr.. så nog kan man väl säga att jag är musikalisk.

Vad dricker du helst när du är törstig: Mjölk eller vatten..

Bor dina föräldrar tillsammans: Njaa...

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Jaa.

Biter du på naglarna: Ibland..

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards