Alla inlägg under november 2011

Av Maria - 10 november 2011 20:13

Hmm... Jag funderar vad jag skulle kunna skriva.Vi hadd ganska roligt på biologi timmen idag :D Vi fick rita en massa xD

Ska till Solf i helgen.. För de är ju farsdag på söndag.. 
Här e nu några foton..:

     

Alltså vilken fin ställning... xD

       

Min fina älg xD

Av Maria - 7 november 2011 23:17

Ha int haft lust att blogga. De ha int hänt någo speciellt heller.. Inget kul att skriva om.
Har ingen lust att rikti gå i skola heller. Jobbigt med en massa läxor. Sku kuna ta ledigt från skolan en vecka :P
Men idag skärpte jag mig lite och gjorde för en gångs skull franskaläxan. Och på någo sätt har ja kommit underfund med att jag lär mig bättre om jag måste lära mig de på egenhand. Jag var inte i skolan på fredag så jag missa en franskalektion. Och vi hade nån grammatik. Sen när jag skulle göra läxan idag så kom ja underfund med hur de fungera och titta i grammatikboken för att titta om jag hade rätt :) De är inte så svårt som man kan tänka sig. Vi fick ut franskaprovena idag. De hadd gått skit fö min del eftersom ja int hadd öva ett piss... men nåå.. ja tar om de sen före provveckan.

Oijj.. de är bara 15 dagar kvar till provveckan... får se hur de kommer att gå. Kan man tänka sig att nu ha de redan gått en till period. Tiden går snabbt men ändå långsamt. Tänk, de va just augusti.. nu e de november och snart december... sen blir de jul..

Nu ska ja sova. Ha de bra! go'natt :D 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards